Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 17 (233) Data wydania: 26.04.11

Wielkie pieniądze na wielką promocję

 

Blisko milion złotych Unia Europejska dała gminie Czerwionka – Leszczyny, by ta wypromowała się na atrakcyjnego partnera gospodarczego.

 

CZERWIONKA – LESZCZYNY. Już po raz drugi do Czerwionki – Leszczyn trafią potężne pieniądze na promocję. Gmina już realizuje jedną kampanię promocyjną pod hasłem „Czerwionka – Leszczyny. Złoża sukcesu” – również za unijną kasę. Tym razem jednak pieniądze są o ponad połowę większe. – Właśnie została ogłoszona lista laureatów konkursu dotyczącego promocji inwestycyjnej. Jesteśmy w tym gronie. Dostaliśmy ponad 800 tys. zł – mówi Krystyna Jasiczek naczelnik wydziału rozwoju. 

Atrakcyjny partner dla inwestorów

Dzięki otrzymanym pieniądzom kampania promocyjna „Czerwionka – Leszczyny. Złoża sukcesu” będzie prowadzona dalej i z jeszcze większym rozmachem. Władze gminy chcą, by pomogła ona w postrzeganiu Czerwionki – Leszczyn jako atrakcyjnego partnera gospodarczego, miejsca lokalizacji inwestycji oraz prowadzenia działalności gospodarczej dla potencjalnych inwestorów z kraju i zagranicy. – Ze względu na swoją specyfikę, kampania promocyjna terenów inwestycyjnych skierowana jest do różnego rodzaju odbiorców działających zarówno na rynku lokalnym, krajowym jak i zagranicznym: inwestorów, deweloperów, pośredników handlu nieruchomościami, instytucji i firm finansujących budowę inwestycji – wyjaśnia naczelnik Jasiczek. Jak dodaje, ważną grupą są oczywiście mieszkańcy –  gminy, regionu oraz kraju. 

Media i gadżety

Do wypromowania jest 11 terenów inwestycyjnych o powierzchni 65,7 ha. – Jako terenów  lokalnych stref aktywności gospodarczej, usług, sportu i rekreacji oraz przemysłowych – informuje Krystyna Jasiczek. Pomóc w tym mają media lokalne i ogólnopolskie. Ale chodzi nie tylko o promocję inwestycyjno-gospodarczą. Urzędnicy chcą też wykreować wizerunek Czerwionki – Leszczyn wśród obecnych i potencjalnych przyszłych mieszkańców, jako miejsca atrakcyjnego do zamieszkania oraz spędzania wolnego czasu. Kampania promocyjna zostanie wsparta całą masą imprez i gadżetów. M.in. zostanie opracowany katalog ofert inwestycyjnych w formie składanej mapy oraz na nośniku elektronicznym. Gmina wybiera się  też na: targi inwestycyjne w Poznaniu, Brnie, Monachium, Cannes i Wiedniu. – Ponadto planujemy uczestniczyć w Europejskim Tygodniu Regionów i Miast OPEN DAYS 2011 w Brukseli i Ogólnopolskim Kongresie Regionów w Świdnicy. Oczywiście pójdziemy w reklamę – w telewizji, radiu, internecie, mobilną w InterCity, kampanię outodoorową oraz artykuły w profesjonalnych, branżowych czasopismach. Będą również organizowane spotkania biznesowe, konferencje otwierające i zamykające realizację projektu. Nie zabraknie też gadżetów reklamowych oraz stojaków typu „roll–up” i ekranu projekcyjnego – wylicza pani naczelnik. 

(ms)