Złoża sukcesu
Radni Czerwionki–Leszczyn uchwalili oficjalny znak rozpoznawczy swej gminy. Tak jak w innych miastach gmina ma swoje logo.
– Gratuluję pomysłu i efektywności w pracy. Wasza gmina ma w sąsiedztwie wielu konkurentów, jednak bardzo dobrze sobie radzicie – gratulował urzędnikom i radnym wiceminister rozwoju regionalnego Adam Ździebło.
Na kampanię promocyjną gmina pozyskała aż 300 tys. zł z funduszy unijnych. Podczas piątkowej sesji rady, wręczono nagrodę zwycięzcy konkursu i oficjalnie ustanowiono nowe logo. – W naszym pomyśle pojawił się diament, który jednoznacznie kojarzy się z sukcesem – mówiła podczas odbierania nagrody Beata Pyrek. – Państwa działania wskazują, że widzicie państwo właściwe linie rozwoju. W takich gminach jak Czerwionka–Leszczyny kiedyś się mówiło, że albo kopalnia, albo nic. Dzisiaj wszyscy widzimy także inną drogę – mówił wiceminister. – Jest łyżka dziegciu, ale i od czasu do czasu pojawia się łyżka miodu, która jest nam potrzebna. Dziękujemy za te miłe słowa. Myślę, że już niedługo będziemy konsumować efekty naszych działań promocyjnych. Oczywiście budowa autostrady sprawia wiele problemów, ale jestem pewien, że i dla mieszkańców nadejdzie czas pozytywnych zmian – zauważył burmistrz Wiesław Janiszewski.
luk