Śmieci i inwestycje razem
W pszowskim urzędzie miasta nastąpiły zmiany organizacyjne. Referat Gospodarki Komunalnej i Ekologii, który odpowiadał m.in. za gospodarkę śmieciową, został połączony z Referatem Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami.
PSZÓW 23 marca burmistrz Katarzyna Sawicka-Mucha wydała zarządzenie o zmianach organizacyjnych w urzędzie miasta. Zmiana dotyczy dwóch dotychczasowych komórek urzędu: Referatu Gospodarki Komunalnej i Ekologii (który zarządzeniem został zniesiony) oraz Referatu Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami. Te dwa referaty zostały scalone i utworzono z nich jeden, który otrzymał nazwę „Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości”. Na czele nowej komórki stanął Franciszek Sobala, dotychczasowy kierownik Referatu Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami. Nadal będzie on pełnił funkcję kierownika.
Burmistrz Katarzyna Sawicka-Mucha wyjaśnia, że połączenie pozwoli na skoordynowanie działań i wykonywanych zadań, efektywniejszy przepływ informacji oraz lepszą organizację pracy. W skrócie - usprawni funkcjonowanie urzędu.
Zapytaliśmy, czy zmiana organizacyjna w urzędzie to efekt wyników kontroli komisji rewizyjnej, która sprawdzała, czy firma Naprzód prawidłowo realizuje umowę dotyczącą odbioru i zagospodarowania śmieci. Przypomnijmy, że komisja dopatrzyła się szeregu nieprawidłowości i wezwała panią burmistrz do wprowadzenia zmian i wyciągnięcia konsekwencji służbowych. - Nie przewartościowywałbym wyników kontroli komisji rewizyjnej w tej materii. Te zmiany były rozważane wcześniej - mówi wiceburmistrz, Dawid Topol.
(mak)