Oceń urzędnika w Gorzycach
GORZYCE Do końca kwietnia w urzędzie gminy potrwa badanie satysfakcji klienta.
W anonimowej ankiecie, dostępnej w urzędzie można ocenić pracę urzędu i urzędnika. Wyniki ankiety zostaną opublikowane w maju. – Na pewno będziemy starać się wyciągnąć wnioski z tych badań i tam gdzie będzie to możliwe poprawić niedociągnięcia – mówi Wioletta Langrzyk z Urzędu Gminy w Gorzycach. – Trzeba pamiętać, że urzędnicy są ograniczeni przepisami prawa i nie zawsze klient pozytywnie dla siebie załatwi każdą sprawę. Jeśli nie pozwalają na to przepisy to nie będzie to po prostu możliwe – zaznacza Langrzyk.
Po wyciągnięciu wniosków z ankiety i wdrożeniu w życie poprawek, we wrześniu i październiku ankieta zostanie powtórzona. Jej wyniki również zostaną opublikowane. Taka procedura ma dać odpowiedź na to, czy doszło do poprawy jakości obsługi.
Badanie satysfakcji klienta jest konsekwencją realizacji projektu „Ku nowoczesnej administracji samorządowej w jednostkach samorządu terytorialnego z terenu Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego”.
(art)