Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 23 (500) Data wydania: 08.06.10

Fachowcy zajmą się odbudową Odry

Dariusz Kozielski, przedsiębiorca z Wodzisławia, który zarządza pakietem większościowym spółki Odra SA, zatrudnił specjalistów, którzy mają odbudować wizerunek klubu. Dzisiaj (wtorek 8 czerwca) ma się okazać, czy przejmie on rządy w klubie. Pewności nie ma. W dalszym ciągu akcjonariusze nie potrafią się porozumieć.
Kozielski chce spokojnie budować drużynę. Walczyć o jak najlepszy wynik środkami, które w nowej rzeczywistości są dostępne. Pozostali udziałowcy chcą szybkiego awansu do piłkarskiej elity. – Jestem jak najbardziej za. Podpisuję się pod tym obiema rękami. Proszę mi tylko powiedzieć, skąd wziąć na to pieniądze? Jeśli nikt tego nie wie, to niech zejdzie na ziemię i nie przeszkadza w tym co zamierzamy zrobić. Stwórzmy porządną drużynę i spokojnie stopniowo pracujmy nad powrotem do Ekstraklasy – mówi Dariusz Kozielski. Murowany faworyt na prezesa zatrudnił już fachowców od marketingu sportowego. Firma MSM Ambit Soccer z Białegostoku od kilkunastu dni pracuje nad profesjonalną kampanią. – Pod hasłem „Nowa Odra Łączy Ludzi” chcemy stworzyć profesjonalny klub i odbudować zaufanie ludzi – mówi Rafał Matejczyk z MSM Ambit Soccer.
 
Nowa jakość
 
Cel numer jeden to przyciągnięcie na stadion kibiców z całego regionu. – Zależy nam na utrzymaniu dotychczasowych wiernych kibiców oraz pozyskaniu zupełnie nowych. Chcemy żeby osoby, które nie chodziły na mecze przyszły na stadion, a my zrobimy wszystko, by nasza oferta zaspokoiła ich potrzeby, wtedy wiemy że wrócą do nas – mówi Krzysztof Maciejczuk z MSM Ambit Soccer.
 
Jednocześnie klub zamierza wyjść na zewnątrz poza stadion, by realizować swoje różne funkcje i cele zwiększając zasięg. To jest jeden z głównych punktów w nowej strategii. Na ulicach regionu mają się pojawić m.in. billboardy i monitory zapraszające na mecz. Ruszy także specjalna kampania medialna. Będą nowe gadżety klubowe i prezenty dla kibiców.
 
Mam już tego dość
 
Nową strategię działania w pełni akceptuje Andrzej Rojek. Deklaruje wsparcie tych inicjatyw. Niestety Czesi nie potrafią się określić. – Rozmowy idą jak po grudzie. Jeśli uda się w końcu spotkać to i tak nie jesteśmy w stanie wypracować konkretów. Powiem szczerze, że powoli mam już tego dość. Człowiek chciałby budować wszystko od podstaw i iść przed siebie, a co chwila dostaje jakieś uderzenia z boku  – podsumowuje Dariusz Kozielski. 
 
(raj)