Mieszko zachwycił
Producent słodyczy zakończył miniony rok wzrostem przychodów.
Zarząd Mieszka zapowiadał wprawdzie, że sprzedaż za 2006 r. będzie znacznie większa niż w roku 2005, ale opublikowane w minionym tygodniu dane mogą budzić zachwyt. Przychody ze sprzedaży wyniosły 194,64 mln zł, podczas gdy w 2005 r. –180,3 mln zł. Dynamika wzrostu sięgnęła więc blisko 8 proc. Mieszko wykazało 2,3 mln zł zysku netto (1,48 mln zł w ’05). Wartość księgowa jednej akcji wzrosła ze 1,79 do 1,84 zł.
– W czwartym kwartale osiągnęliśmy szczególnie dobrą sprzedaż naszych bombonierek. Furorę robi np. Amoretta czy Cherrissimo. Jest to sprzedaż głównie krajowa. Nasza oferta świąteczna została też bardzo dobrze przyjęta przez rynek – podkreśla prezes Marek Moczulski.
(w)