Uwaga oszuści
Telekomunikacja Polska ostrzega przed oszustami, którzy wykorzystują fakt niedostarczenia klientom ostatnich rachunków za usługi telekomunikacyjne. Pobierają zaliczki na poczet zaległych płatności. TP SA zaprzecza, by ktokolwiek działał w jej imieniu.
Jak wynika z sygnałów przekazanych przez klientów, na terenie Jastrzębia Zdroju, a niewykluczone, że także okolicznych miejscowości, pojawiła się osoba, usiłująca pobierać w imieniu TP „zaliczki” na poczet nie dostarczonych rachunków telefonicznych. Osoba ta nie jest pracownikiem Telekomunikacji Polskiej i nie dysponuje żadnym dokumentem mogącym o tym świadczyć. Zgłoszenie w tej sprawie zostanie złożone na policji - powiedział nam Zbigniew Drohobycki, rzecznik TP SA w Katowicach. Przypomina, że jedyną formą regulowania należności na rzecz TP SA, są wpłaty na odpowiednie konto bankowe, których dokonuje się: w bankach, na poczcie i w wybranych placówkach handlowych, na podstawie rachunków lub innych dokumentów wystawionych przez TP.
Telekomunikacja Polska informuje także, że skierowała do Poczty Polskiej interwencję w sprawie pojawiających się problemów z doręczaniem przesyłek zawierających rachunki telefoniczne. Według zapewnienia udzielonego przez Pocztę, w najbliższym czasie ulegnie zmianie sposób ekspedycji i doręczania rachunków telefonicznych. Ma to wyeliminować przypadki, w których klienci TP nie otrzymali rachunku lub otrzymali go z dużym opóźnieniem - zapewnia rzecznik Drohobycki.
Na koniec ważna informacja. TP SA odstąpi od naliczania odsetek za zwłokę wobec osób, które z powodu nieotrzymania rachunku telefonicznego dokonały jego uregulowania z opóźnieniem. Klienci, którzy z przyczyn nie zawinionych przez TP, nie otrzymali terminowo rachunku telefonicznego są proszeni o zgłoszenie tego faktu pod bezpłatnym numerem „Błękitnej Linii TP” - 93 93.
(waw)
Telekomunikacja Polska informuje także, że skierowała do Poczty Polskiej interwencję w sprawie pojawiających się problemów z doręczaniem przesyłek zawierających rachunki telefoniczne. Według zapewnienia udzielonego przez Pocztę, w najbliższym czasie ulegnie zmianie sposób ekspedycji i doręczania rachunków telefonicznych. Ma to wyeliminować przypadki, w których klienci TP nie otrzymali rachunku lub otrzymali go z dużym opóźnieniem - zapewnia rzecznik Drohobycki.
Na koniec ważna informacja. TP SA odstąpi od naliczania odsetek za zwłokę wobec osób, które z powodu nieotrzymania rachunku telefonicznego dokonały jego uregulowania z opóźnieniem. Klienci, którzy z przyczyn nie zawinionych przez TP, nie otrzymali terminowo rachunku telefonicznego są proszeni o zgłoszenie tego faktu pod bezpłatnym numerem „Błękitnej Linii TP” - 93 93.
(waw)