Wyjaśnienie
Jednakże po dwóch miesiącach klient zgłosił się do ASO z żądaniem wymiany lamp na nowe (lampy nie parowały). Niezwłocznie poinformowaliśmy o tym fakcie przedstawicela fabryki, który ustalił termin spotkania z klientem w ASO. Natomiast klient nie wyraził zainteresowania, ponieważ w umówionym terminie się nie pojawił. Usterka została usunięta prawidłowo, dlatego uważamy, że stawiane nam zarzuty są bezpodstawne i ujemnie wpływają na wizerunek naszej firmy.
Dyrektor P.W.C.M. „Sprawność” Andrzej Walczak
W związku z artykułem „Usterka niby mała...” w którym opisałem historię wymiany lamp w daewoo lanos jednego z klientów serwisu przepraszam kierownika ASO Sprawność p. Rudolfa Bajera za brak wyczerpującego przedstawienia racji drugiej strony w sprawie, co mogło postawić go w niekorzystnej sytuacji.
Sebastian Wielocha